Ironman The Netherlands – de organisatie achter Ironman Maastricht en Ironman Westfriesland – en Hiddit hebben zojuist bekend gemaakt een partnerschap voor de aankomende edities aan te gaan. Volgens de triathlonorganisatie en de producent van sportvoeding, is het partnerschap erop gericht om ‘startende atleten te helpen’, maar ook om de energievoeding bekender te maken bij deze doelgroep.
,,Het verhaal en de ambitie van Ironman The Netherlands spreken ons aan”, aldus Hiddit-directeur Tony van Campen. ,,Ironman kiest voor een model waarin ze toegroeien naar een hele triathlon. Een soort opleidingstraject voor beginnende atleten. Door ook kortere afstanden aan te bieden, maken ze de triathlonsport toegankelijk
Ook Rob Frambach, Race Director bij Ironman, is content met de nieuwe partner. ,,We willen de deelnemers volledig ontzorgen en de puntjes op de ‘i’ zetten, zodat ze zich volledig kunnen focussen op hun wedstrijd. Daar hoort ook goede sportvoeding bij van een leverancier die bekend is met de triatlonsport.”
Onlangs hebben wij de nieuwe isotonics van Hiddit overigens getest, waarover je meer kunt lezen in onze review.